ا
-
ابعاد کیفیت ادراکشده
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
ارزیابی عملکرد
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
-
ارزیابی عملکرد
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
ارزیابی محصول درک شده
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
ارزش اقتصادی
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
-
ارزش درک شدهی محصول
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
ارزش درک شدۀ مشتری
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
استراتژی
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
-
اطلاعات محصول
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
-
اعتماد
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
-
اعتماد برخط
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
-
اعتماد برند
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
اعتماد در فروشگاههای اینترنتی
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
ب
-
بازارگرایی
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
-
بازارگرایی
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
-
بانکداری الکترونیکی
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
-
بانک های تجاری
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
-
بشارت برند
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
بیگانگی کاری
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
-
بیمه عمر
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
بودجه مصرف کننده
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
پ
-
پویاییهای سیستم
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
ت
-
تبلیغات
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
-
تجارت الکترونیک
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
-
تجانس
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
-
تحلیل محتوا
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
تصمیم خرید
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
تصویر اجتماعی
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
-
تصویر شرکت
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
-
تعصب مشتری
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
تلفن همراه
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
تهدید اقتصادی ادراک شده
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
-
توسعه گردشگری تاریخی
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
-
توسعه محصول جدید
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
ج
-
جذب سپردهها
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
ح
-
حاشیه سود عملیاتی
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
-
حمایت سازمانی ادراکشده
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
خ
-
خود کارآمدی
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
د
-
دانش
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
-
درخت تقسیم و رگرسیون
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
-
دینداری
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
ر
-
ریسک ادراک شده
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
ریسک ادراکشده
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
-
ریسک اعتباری
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
-
ریسکپذیری
تبیین مدل ریسک ادراکشده مشتریان خدمات سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
-
رضایتمندی
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
رگرسیون لجستیک
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
-
روش حداقل مربعات جزئی
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
س
-
سرمایه های ناملموس
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
سروکوال
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
ش
-
شاخص مروجین خالص
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
-
شخصیت انسان
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
شخصیت برند
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
-
شرکت دولتی
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
-
شعار برند
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
ص
-
صنعت بانکداری
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
صنعت هتلداری
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
ع
-
عرق ملی مصرفکننده
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
-
عملکرد برتر
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
عملکرد تجاری
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
-
عوامل انسانی
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
عوامل خدماتی
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
عوامل فیزیکی
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
عوامل مالی
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
ف
-
فرایند تحلیل شبکهای
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
-
فرایند تحلیل شبکه ای فازی
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
فرم پوشش اسلامی (حجاب)
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
فروشگاههای اینترنتی
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
ق
-
قصد خرید
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
قصد خرید
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
قضاوت نسبت به برند
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
-
کارت امتیازی متوازن
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
کارت امتیازی متوازن پایدار
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
-
کیفیت ادراک شده
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
-
کیفیت ادراکشده
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
کیفیت خدمات
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
کیفیت خدمات
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
-
کیفیت خدمات الکترونیک
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
-
کیفیت خدمات عمومی
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
گ
-
گردشگری تاریخی
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
ل
-
لذتجویی
بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
م
-
مادیگرایی
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
مدل ای-سروکوال
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
-
مدل امتیازدهی اعتباری
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
مدل سروکوال
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
-
مدل کسبوکار انطباقی
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
مرور نظاممند
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
-
مزیت رقابتی
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
-
مزیت رقابتی
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
-
مشغولیت حجاب
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
ن
-
نیات رفتاری مثبت
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
-
نیت خرید
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
نرخ بازده حقوق صاحبان سهام
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
-
نرخ بازده سرمایه گذاری
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
-
نگاشتهای شناختی فازی
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
-
نگرش
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
و
-
وابستگی قومی
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
-
ویژگیهای شغل
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
-
وفاداری رفتاری
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
-
وفاداری نگرشی
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
ه
-
هنجار ذهنی
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
-
هویت برند
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
-
هویت ملی
اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
-
هوش رقابتی
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد