نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد کیفیت ادراک‌شده ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه‌گذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
  • ارزیابی عملکرد بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
  • ارزیابی عملکرد تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
  • ارزیابی محصول درک شده اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش‌های فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
  • ارزش اقتصادی بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
  • ارزش درک شده‌ی محصول اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش‌های فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
  • ارزش درک شدۀ مشتری تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
  • استراتژی بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
  • اطلاعات محصول بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
  • اعتماد تبیین مدل ریسک ادراک‌شده مشتریان خدمات سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
  • اعتماد برخط مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
  • اعتماد برند بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
  • اعتماد در فروشگاه‌های اینترنتی مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]

ب

  • بازارگرایی بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
  • بازارگرایی بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
  • بانکداری الکترونیکی سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
  • بانک های تجاری بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]
  • بشارت برند بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
  • بیگانگی کاری تبیین بیگانگی کاری با ویژگی‌های شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
  • بیمه عمر ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه‌گذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
  • بودجه مصرف کننده تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]

پ

  • پویایی‌های سیستم ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]

ت

  • تبلیغات بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
  • تجارت الکترونیک مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
  • تجانس تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
  • تحلیل سلسله مراتبی فازی بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
  • تحلیل محتوا طراحی مدل کسب‌وکار انطباقی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
  • تصمیم خرید تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
  • تصویر اجتماعی بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]
  • تصویر شرکت تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت‏ های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
  • تعصب مشتری اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش‌های فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
  • تلفن همراه اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش‌های فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
  • تهدید اقتصادی ادراک شده بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
  • توسعه گردشگری تاریخی ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]
  • توسعه محصول جدید بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 121-146]

ج

  • جذب سپرده‌ها تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]

ح

  • حاشیه سود عملیاتی بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
  • حمایت سازمانی ادراک‌شده تبیین بیگانگی کاری با ویژگی‌های شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]

خ

  • خود کارآمدی تبیین مدل ریسک ادراک‌شده مشتریان خدمات سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]

د

  • دانش تبیین مدل ریسک ادراک‌شده مشتریان خدمات سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
  • درخت تقسیم و رگرسیون ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانک‌ها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
  • دین‌داری قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]

ر

  • ریسک ادراک شده شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
  • ریسک ادراک‌شده تبیین مدل ریسک ادراک‌شده مشتریان خدمات سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
  • ریسک اعتباری ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانک‌ها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
  • ریسک‌پذیری تبیین مدل ریسک ادراک‌شده مشتریان خدمات سرمایه‌گذاری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 191-210]
  • رضایت‌مندی تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
  • رگرسیون لجستیک ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانک‌ها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
  • روش حداقل مربعات جزئی تبیین بیگانگی کاری با ویژگی‌های شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]

س

  • سرمایه های ناملموس خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
  • سروکوال بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]

ش

  • شاخص مروجین خالص تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت‏ های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
  • شخصیت انسان تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
  • شخصیت برند تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 1-30]
  • شرکت دولتی تبیین بیگانگی کاری با ویژگی‌های شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
  • شعار برند شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]

ص

  • صنعت بانکداری خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
  • صنعت هتلداری نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]

ع

  • عرق ملی مصرف‌کننده بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
  • عملکرد برتر خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
  • عملکرد تجاری بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
  • عوامل انسانی تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
  • عوامل خدماتی تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
  • عوامل فیزیکی تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
  • عوامل مالی تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 133-157]
  • فرایند تحلیل شبکه ای فازی تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
  • فرم پوشش اسلامی (حجاب) قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
  • فروشگاه‌های اینترنتی مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]

ق

  • قصد خرید شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
  • قصد خرید قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
  • قضاوت نسبت به برند شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]

ک

  • کارت امتیازی متوازن بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]
  • کارت امتیازی متوازن تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
  • کارت امتیازی متوازن پایدار تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 229-246]
  • کیفیت ادراک شده شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 99-120]
  • کیفیت ادراک‌شده ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه‌گذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
  • کیفیت خدمات سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
  • کیفیت خدمات الکترونیک سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
  • کیفیت خدمات عمومی بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 93-109]

گ

  • گردشگری تاریخی ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 147-167]

ل

  • لذت‌جویی بررسی نگرش به تبلیغات مصرف کنندگان جوان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-23]

م

  • مادی‌گرایی قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
  • مدل ای-سروکوال سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 55-76]
  • مدل امتیازدهی اعتباری ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانک‌ها [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 247-266]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل کسب‌وکار انطباقی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
  • مدل سروکوال تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت‏ های هواپیمایی کشور [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 51-72]
  • مدل کسب‌وکار انطباقی طراحی مدل کسب‌وکار انطباقی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
  • مرور نظام‌مند طراحی مدل کسب‌وکار انطباقی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 211-240]
  • مزیت رقابتی نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]
  • مزیت رقابتی خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 111-131]
  • مشغولیت حجاب قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]

ن

  • نیات رفتاری مثبت تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 183-203]
  • نیت خرید بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
  • نرخ بازده حقوق صاحبان سهام بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
  • نرخ بازده سرمایه گذاری بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران) [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 205-227]
  • نگاشت‌های شناختی فازی مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 73-91]
  • نگرش بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]

و

  • وابستگی قومی بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 159-181]
  • ویژگی‌های شغل تبیین بیگانگی کاری با ویژگی‌های شغلی و حمایت سازمانی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 169-190]
  • وفاداری رفتاری ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه‌گذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]
  • وفاداری نگرشی ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه‌گذاران بیمه های عمر [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 31-53]

ه

  • هنجار ذهنی قصد خرید پوشاک و نوع پوشش [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 241-264]
  • هویت برند بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 77-98]
  • هویت ملی اثرگذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش‌های فرهنگی حاکم بر بازار [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 265-284]
  • هوش رقابتی نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 25-50]